Problemy z powiadomieniami.
Jeśli po instalacji aplikacji zgodziłeś się na wyłączenie optymalizacji baterii i nadal nie otrzymujesz powiadomień lub otrzymujesz je tylko gdy włączysz aplikację spróbuj ręcznie dodać aplikację do tzw. whitelist -> Ze względu na politykę Android i producentów telefonów aplikacje są zarządzane przez systemowy menager oszczędzania baterii, który domyślnie wyłącza działanie w tle. Aby aplikacja mogła przesyłać alerty wymaga włączenia zgody na powiadomienia, wyłączenia optymalizacji użycia baterii i dostęp do transmisji danych nawet gdy urządzenie jest uśpione. U niektórych producentów nie da się tego zrobić z poziomu aplikacji, a niektóre decyzje mają być świadomie podjęte przez użytkownika(polityka android). W tym celu trzeba przejść do zakładki Ustawienia i tam odpowiednio ustawić parametry aplikacji. Na urządzeniach różnych firm może to wyglądać inaczej. Szczegółowe informacje dotyczące twojego telefonu można znaleźć w google. Pod linkiem https://www.makeuseof.com/tag/android-notification-fixes/ jest przykładowy opis jak to zrobić. Nadal dokładamy wszelkich starań aby aplikacja działała poprawnie na wszystkich urządzeniach i była zgodna z polityką.